söndag 22 oktober 2017

Ljung i dimma





Jag hittade ett mycket fint ljungfärgat garn, som jag direkt tänkte skulle passa bra till en ny stickad sjal. Denna gången gjorde jag tofsar som extra piff annars är det samma mönster som jag använde till min Vattenfallsjal.

Sjalfakta:

Stickor: 6.5mm
Garn: James C Brett Marble Chunky Knitting Wool (MC57)
Mönster: Vattenfallsjalen



Heather in mist

I found a lovely heather coloured yarn, and straight away I thought knitted shawl! This time I made tassels for decoration, but apart from that it is the same pattern I used for my Waterfall shawl. 

Shawl facts:

Needles: 6.5mm
Yarn: James C Brett Marble Chunky Knitting Wool (MC57)
Pattern : The Waterfall Shawl

Tack för besöket!
Thank you for vsiting!

4 kommentarer:

  1. This is just, just stunning...

    SvaraRadera
  2. Lovely shawl !!! Perfect for cold nights or days ;)
    Have a shinny week !
    Anna

    SvaraRadera
  3. I love the soft and pretty colours of this shawl, Anna. The tassels are the perfect finishing touch.

    SvaraRadera
  4. That yarn is lovely for this shawl - and those tassels!! Gorgeous! xx

    SvaraRadera