onsdag 20 maj 2015

Till minne av bröllopet


 
 
Jag var ju som sagt på min systers bröllop för ett par veckor sedan. Alla placeringskort var dekorerade med en liten rosa hjärtberlock i ett rosa sidenband. Mycket fint och perfekt pysselmaterial när festen är över! Jag plockade fram mina pärlor och gjorde armband till min syster och hennes flickor, till minne av den stora dagen. Allt i rosa efter bröllopets färg.
 
I went to my sister's wedding a couple of weeks ago, as I said before. All name tags for the tables were decorated with little pink heart shaped charms. Really pretty and perfect craftmaterial once the party is over! I got my jewlery making kit out and made bracelets for my sister and her girls as a keepsake of the wedding. All in pink to follow the colour of the big day.

4 kommentarer:

  1. A original and beautiful gift...to remember !
    Have a nice day !
    Anna

    SvaraRadera
  2. What a lovely keepsake - they look really beautiful! I bet your sister and nieces will love them! xx

    SvaraRadera
  3. What a sweet idea! The girls are sure to love them.
    Amalia
    xo

    SvaraRadera
  4. Sweet bracelets, so pretty!! Sunny weekend greetings, Nata

    SvaraRadera