onsdag 26 mars 2014

Rund virkad trasmatta

 
                            
 
 
Detta har varit ett årslångt projekt av riva remsor och skarva och virka och virka om. Men eftersom jag har tyckt om att se hur mattan tagit form och hur ränderna blir, har det varit roligt. Det är dock inget man virkar på varje dag. Sliter på händer och axlar.
 
 
This has been a year long project of tearing strips, sew together, crochet and re-crochet. But since I enjoyed seeing how the rug took shape it has been fun. Although nothing you work on everyday, really hard on your hands and shoulders.

 
 

När jag fortfarande hade en hel planet kvar att virka...

When there was still a whole planet left to crochet....


Mattan har jag hela tiden tänkt på som Garden Rug - färgerna får mig att tänka på trädgården. Nu är den äntligen färdig och jag tror att jag har fått virka med tyg ur systemet för denna gången iallafall.

I have thought of the rug as the Garden Rug - the colours remind me of my garden. Finally finished! And I think I have got crochet with fabric out of my system. At least for this time.

4 kommentarer:

  1. It might have taken a long time, but it is beautiful and well worth the effort!! Lovely job. xx

    SvaraRadera
  2. Lovely rug !
    Have a nice evening !
    Anna

    SvaraRadera
  3. Just seen this - wow! Can't believe that was made from old t-shirts etc - I don't know how you had the commitment. The colours work really well together too! I like the border band of pink, finishes it off nicely. I'm not sure this is one I will be trying, though - too lazy! xx

    SvaraRadera