onsdag 31 juli 2013

Ny väska till vintage klänning eller annat..




Jag har virkat mig en ny väska. Väldigt, väldigt influerad av denna fina hos Betsy Makes... Liksom Betsy-väskan så är min i Stylecraft Classic Cotton, men också i mitt favvisgarn King Cole Cotton Bamboo. Kunde inte låta bli att veva till ett par mormorsrutor också som passar perfekt som fickor. Albi poserar glatt med den nya väskan och har även beställt en egen. Idag har vi köpt mer garn. Rosa. Ska bli min semestervirkning. Det jobbiga bara är att vänta till semestern börjar. Hm.

1 kommentar:

  1. Wow - love it!!! Such pretty colours, and what a fabulous model you have there! What is the Stylecraft Classique Cotton like? I've been thinking of getting some to make a stripy blanket! I'm desperate to make a cotton stripy blanket after the wonderfulness of the ones you've made!
    xx

    SvaraRadera