fredag 28 juni 2013

Kökshanddukskuddar


Mina favorittextilier måste vara kökshanddukar! Och bättre blir det när man hittar två helt perfekta. Albi älskar ketchup, hon har det till nästan allting - så en ketchupkudde är ju ett måste. Pop i sin tur älskar min Mini, eller Mimmit på Pop-spåk, och pekar duktigt ut alla Mini som vi passerar när vi är ute. Alltså en Minikudde. Ibland har man extratur! Bra kuddar att ha i trädgården.


På tal om trädgården så föll en ros av en rosenbuske, så den fick pryda sin plats på köksbordet. Jag brukar inte ta in blommor från trädgården, eftersom jag tycker att de är finast där de står, men faller de av av sig själv så vill jag inte att de går till spillo.  Tyvärr vet jag inte vad rosen heter, den kom med huset när vi köpte det, men den blommar fint.

1 kommentar:

  1. They are so colourful and funky! I think I saw those tea towels in the shop, and they reminded me of your other tea towel cushions you made!
    xx

    SvaraRadera